Skip to main content

Content-tips waar je meteen mee aan de slag kunt

Bouw een razendpopulair B2B-merk met sterke content. Iedere vrijdagochtend een ready-to-use tip of best practice in je mailbox.

Al meer dan 8 jaar ben ik iedere dag bezig met content marketing en brand building voor B2B-merken. Al mijn kennis deel ik in de Playlist — een eindeloos groeiende lijst aan ready-to-use tips om een razendpopulair merk te bouwen.

Bas Boomaars

Auteur, B2B Content specialist

Voor wie is dit?

Iedereen die actief bezig is het met vergroten van zijn of haar online publiek: content marketeers, social media goeroes, brand builders, solopreneurs en thought leaders.

Waar gaat het over?

Iedere vrijdag ontvang je een e-mail waar je in maximaal 4 minuten doorheen leest. Inhoudelijk gaat het over content marketing, branding en alles wat daartussenin zit. Iedere mail deel ik één waardevolle tip of best practice met je. Ik steek alles praktisch in; je kunt er meteen zelf mee aan de slag.

Ga je me iets proberen te verkopen?

Nee. Met de Playlist probeer ik het (volgens mij) perfecte voorbeeld te creëren van hoe een B2B-nieuwsbrief zou moeten zijn. Daarnaast zie ik het als een manier om zelf actief te blijven investeren in mijn kennis, welke ik graag deel met iedereen die wil luisteren.

Waarom doe je dit?

Ik geloof dat kennis de ultieme marketingtool is voor B2B-dienstverleners. Met de Playlist dwing ik mezelf om continu mijn kennis en kijk hierop te delen, en bouw ik ondertussen aan – wat mij betreft – hét perfecte voorbeeld van een B2B content sharing-systeem.

En niet onbelangrijk: ik vind het gewoon enorm leuk om te doen.