De meest onzichtbare plek van het ziekenhuis in de spotlight
Amphia is met 4300 werknemers het grootste niet-academische ziekenhuis van Nederland. Ondanks dat zorgpersoneel vaak lang bij dezelfde werkgever blijft, ziet Amphia het personeelsverloop op de OK-afdeling stijgen. Op een ludieke manier wordt het personeel van dit minst zichtbare deel van het ziekenhuis in de schijnwerpers gezet.
Het OK-team zei het al snel zelf: de 'typische OK-cultuur' is dé reden om hier te werken. Dus wordt het team met vakinhoudelijke, persoonlijke en verrassende stellingen aan de tand gevoeld: wat is die typische cultuur dan? Dat verhaal vertellen we in één hero-video en een serie van 13 losse, social-first video-episodes. De naam: Alles OK?
In de realisatie van deze productie is nauw samengewerkt met het OK-personeel zélf. Een aantal ambassadeurs is gevraagd om de stellingen te bedenken. Ook is het natuurlijk lastig plannen; een productie in een ziekenhuis waar de operaties simpelweg niet altijd te plannen vallen.
Het uiteindelijke resultaat mag er wezen; een mooie presentatie van de sfeer en cultuur op een plek die normaal gesproken zo onzichtbaar is.
KLANT
Amphia
TEAM
Fingerspitz
Dax Media
SERVICES
Concept
Productie
Marketing
JAAR
2021