Skip to main content

One-man creative studio voor events

Event websites & campagnes

Content, design & fotografie

WELKOM IN DE STUDIO

Ik ben Bas, welkom in mijn creatieve studio. Ik verhoog de impact en beleving van events door de inzet van digitale middelen, creativiteit en content. Alles in één.

“ALL THINGS CREATIVE”

Eén aanspreekpunt voor alle communicatie, van concept tot uitvoer en van uitnodiging tot aftermovie

HI-DESIGN

Modern en dynamisch design staat erg hoog in het vaandel

AWARD-WINNING TRACK RECORD

Gewerkt voor, met en namens gerenommeerde agencies en merken

FULL TECH & CREATIVE STACK

Een rugzak vol slimme tools en creatieve partners om op te rekenen

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

Website & campagne

De on- en offline campagne van je event. Geef je publiek een gepersonaliseerde ervaring, en stroomlijn je communicatie van uitnodiging tot aftermovie.

  • Website of aanmeldpagina
  • Geautomatiseerde e-mailflow
  • Social media ads & community building
  • ‘Mini-campagnes’: quizzes, enquêtes, winacties & meer
  • Inzichten in gedrag & behoefte van je publiek
  • Opvolgmogelijkheden voor sales

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

Content, design & fotografie

De designer die ook de fotograaf is, en de beelden de volgende dag zélf online zet. De “all things creative” voor je event.

  • Concepting & branding
  • Storytelling & copy
  • (Motion) design, signing & drukwerk
  • Fotografie
  • (Live) verslaglegging via social media
  • Breed netwerk met experts in o.a. video & illustratie
USE CASES

Versimpel, verleng en versterk de campagne voor je bijeenkomst straatfestival pandopening kennisevent netwerkevent lancering branche-event personeelsfeest

Get it set

Zet digitale middelen in om je communicatie te stroomlijnen.

  • Boost ticketregistraties met een website of landingspagina
  • Geautomatiseerde & gepersonaliseerde campagne
  • Eén aanspreekpunt voor alles

Make it pop

Zet creativiteit in voor een onderscheidend evenement, met een spraakmakende digitale ervaring.

  • Concept & branding
  • Personalisatie
  • Activatie & ‘mini-campagnes’

Go smart

Maak je evenement ‘slim’ door digitale middelen in te zetten voor inzichten en opvolging.

  • Live inzicht in ticketregistraties & check-ins
  • Feedback en inzicht in gedrag en behoefte van je publiek
  • Opvolgmogelijkheden voor sales
APPROACH

Before you ask

Wat voor events doe je?

Ik ben gespecialiseerd in bedrijfsevents, of events die werken op uitnodigingsbasis. Denk aan klantbijeenkomsten, netwerkevenementen, openingen, lanceringen en personeelsfeesten. Van eenmalige evenementen tot jaarlijks terugkerende klantbijeenkomsten tot regelmatig terugkerende (on- en offline) kennisevents. Ik heb ook ervaring met openluchtevenementen en -festivals. En, het belangrijkste: ik sta overal voor open!

Wat is je werkwijze?

Ik houd van een pragmatische, flexibele samenwerking. Dat moet ook wel natuurlijk, bij het organiseren van een event.

We starten kort met een kick-off waarin we de doelstellingen en wensen helder krijgen. Daarna tekenen we de volledige gebruikersflow uit en start het creatief proces. Waar nodig werken we eerst het concept of ideeën uit.

Bovendien houd ik van een ‘lean & mean’-aanpak. De meeste events worden immers succesvol door stapsgewijs te groeien. Daar ga ik graag in mee. Ik ben een eenpitter, wat betekent dat je aanspreekpunt ook de uitvoerder is. Zo houden we de lijntjes kort.

Doe je álles zelf?

Alles wat op deze pagina genoemd wordt, kan ik zelf. En ik doe het ook zelf, tenzij het simpelweg beter is om iets samen met een ander op te pakken. Omdat het concept van je event vraagt om een doorgewinterde animator, bijvoorbeeld. Of een videograaf met een bepaalde filmstijl.

Werk je ook samen met bureaus, producers en andere creatives?

Jazeker. Sterker nog; vaker wel dan niet. Event-organisatoren, projectmanagers en producers haken mij aan als creative in het team. Conceptontwikkelaars vragen mij om hun idee door te vertalen naar content en campagnemiddelen. En soms heb je gewoon een specialist nodig, op het gebied van animatie of video bijvoorbeeld. Enzovoorts. Teamwork makes the dream work.

Wat maakt jouw aanpak uniek?

Een event organiseren is al complex genoeg. Hoe minder schakels in je team, hoe beter. Bovendien is communicatie echt een vak apart.

Ik zet mijn brede set aan skills op het gebied van creatieve marketing in op één domein: events. Ik weet hoe je een sterke tekst op je uitnodiging zet, wat de beste timing is om die te versturen, hoe je een videograaf brieft voor een aftermovie en hoe je honderdduizenden mensen bereikt via social media campagnes. Heb je al een producer, designer of fotograaf? Dan sluit ik graag aan bij je team.

Ik ren met je mee, voer zoveel mogelijk zelf uit en pak waar nodig de regie. Zo houden we de lijntjes kort.

Kan ik ook één dienst afnemen?

Heb je al een fotograaf, maar nog geen website? Of juist andersom? Geen probleem, ik word ‘part of the team’.

Denk je ook mee in de strategie?

Natuurlijk moet het doel van je event helder zijn voor mij. Zie het als een middel om groei te realiseren. Wat dat dan ook is: relaties aangaan of juist versterken, iets nieuws in de markt zetten of nieuwe collega’s aantrekken. Misschien twijfel je nog over wie je doelgroep is, welk programma je aan wilt bieden of de kanaalmix die je in wilt zetten. Ik denk mee, daag je uit waar het nodig is en kom met verrassende ideeën waar het kan.

Welke tools gebruik je?

Websites ontwikkel ik in WordPress, vanwege de open-source visie en gebruiksvriendelijke contentmanagement-systeem. E-mailcampagnes en -flows bouw ik bij voorkeur in MailerLite, vanwege de eenvoud, betrouwbaarheid, design en lage kosten. Ik kan echter ook moeiteloos in andere e-mail automation programma’s werken.

Verder heb ik beschikking tot de gehele creative stack van Adobe, en Figma. Ik fotografeer met een Sony mirrorless camera en heb vijf verschillende lenzen.

Let’s talk

Let’s talk

Let’s talk

Let’s talk

Bravo Studio © 2024

KVK 76125513