SPOT—ON
CONTENT
MARKETING
Welkom in de one-man marketing studio. Hier ontstaan applauswaardige concepten voor content en campagnes, die je doelgroep converteren tot fans.
Ik geef beeld en geluid aan je marketing
Ik ben Bas Boomaars, ondernemer en aanvoerder van Bravo Studio. Ik heb 7+ jaar ervaring als creatief strateeg in digital marketing. Ik bedenk en produceer spot-on content en campagnes waarmee je geen conversies maar fans genereert. B2B is mijn specialiteit, met name digital agency’s.
Ik heb een track record met bekende namen als Amphia, Tilburg University, Red Band en De’Longhi, en vooral veel B2B-merken. Nog niet zo lang geleden was ik Lead Content en Creatief Strateeg bij Fingerspitz, al vier keer benoemd tot het beste marketingbureau van Nederland.
Ik werk graag samen met gespecialiseerde bureaus en ondernemers/freelancers, zoals marketeers, developers en content producers. Samen mooie marketing maken?
Hier zet je de studio voor in
Zie het bouwen van je volgende campagne alsof je een album gaat opnemen. Hoe breng je je boodschap over op je publiek? Hoe maak je het uniek? Welke artiesten heb je nodig om het juiste geluid te produceren? Hoe zet je klanten om tot fans?
Geef je verhaal beeld en geluid. Bijvoorbeeld op je (nieuwe) website, socials en e-mail marketing. Je zet de Studio onder andere in wanneer je:
- je merk sterker wilt positioneren in je markt;
- moeite hebt om je marketingapparaat in te richten;
- je publiek op social media wilt uitbreiden;
- een product of dienst gaat lanceren;
- aantrekkelijk wilt worden voor nieuwe werknemers;
- kwalitatieve leads wilt genereren die je sales unit goed kan opvolgen.
Zo gaan we aan de slag
Grofweg ziet het proces er zo uit:
- Discovery
- Concepting
- Producing
- Campaigning
Alles begint bij de ‘discovery‘. We bellen en praten wat af, totdat we tevreden zijn over:
- De scope van het project;
- Waar je écht bij geholpen bent;
- Verwachtingen en oplevering;
- Planning en budget.
Missen we info over de doelgroep, hun online gedrag of behoeften? Dan volgt er een onderzoek, eventueel met gezamenlijke sessies.
Daarna gaat de denktank aan: de fase van concepting. Alle gesprekken, kennis en data vormen de input om ideeën te verzinnen. Die worden uitgewerkt en gepitcht, totdat hét idee ontstaat.
En ieder creatieve concept vraagt weer om een ander team van specialisten om in de fase van producing. De ene fotograaf, copywriter, designer of marketeer is nou eenmaal de andere niet. Daarom werk ik samen met onafhankelijke specialisten, freelancers en zzp’ers in marketing, development en content creatie.
Bas stuurt, als regisseur, het team aan. Met jouw doelen en het creatieve concept in het achterhoofd wordt applauswaardige content geproduceerd waar je ‘bravo’ tegen zegt.
Klaar om live te gaan? Dan pluggen we marketing in. Tools worden opgezet, campagnes worden klaargezet. Het succes wordt continu gemonitord.
Zo werken we samen aan succes
Alleen door samen te werken krijg je het beste resultaat. Want waarom zou je iets doen waar een ander veel beter in is? Daarom werk ik graag samen met marketeers, designers, copywriters, developers en project managers die net zo gesteld zijn op hun onafhankelijkheid als ik. Dat betekent: korte lijntjes, flexibiliteit en langdurige relaties. We zijn zelf immers ook ondernemer. Ook ben ik als freelancer inzetbaar voor bureaus, of als (tijdelijk) onderdeel van het marketingapparaat binnen een organisatie.
Ben jij zo’n ondernemer en wil je samen werken aan grootse, creatieve content en campagnes? Hit me up!
Impact met creativiteit kun je zien, maar moet je vooral horen
Content en campagnes die wel een applausje waard zijn – dat is Bravo Studio. Voor bijvoorbeeld je nieuwe website, of je socials. Als je vraag naar je oplossing wilt genereren, of bezoekers tot leads wilt converteren. Of nieuwe collega’s wilt aantrekken. Of je community op social media of e-mail wilt uitbreiden.