Over
Bravo
Zie het bouwen van je volgende marketingcampagne alsof je je eigen album gaat opnemen. Hoe geef je je merk een uniek beeld en geluid? Hoe bereik je je publiek? Hoe creëer je een loyale fanbase?
Bravo Studio bedenkt en produceert creatieve marketingconcepten. Bijvoorbeeld voor positionering, activatie, employer branding, of community building via social media, podcasts of e-mail.
Je marketing in the mix
De visie
Copy-paste marketing uit boeken en workshops raakt op den duur uitgeput. Om langdurig succesvol te zijn, moet je bouwen aan een merk waar je doelgroep verliefd op wordt. Je eigen loyale fanbase dus. Bied je fanbase dus een bijzondere en unieke boodschap, en ze zullen van je gaan houden.
Bas is je man als het gaat om het bedenken van een winnend marketingconcept. Het produceren ervan, daar zijn anderen veel beter in.
Ieder creatieve concept heeft namelijk behoefte aan een ander team van specialisten om het te kunnen produceren. Die mix aan specialismen is simpelweg afhankelijk van het idee zélf. Daarom wordt continu de samenwerking opgezocht met onafhankelijke, ondernemende content producers, marketeers, developers en project managers. Dat betekent óók: voor ieder project een betrokken team, met korte lijntjes. We zijn zelf immers ook allemaal ondernemer.
De missie
Marketing is van oorsprong een creatief ambacht. Laten we het vak haar geliefde naam teruggeven, door merken te bouwen waar mensen van houden, en zo hun eigen loyale fanbase krijgen.
In de Bravo-filosofie kan een groots, creatief concept de basis zijn van langdurig succes. De sterkste campagnes blijven ons immers jaren bij. Door groots te denken bouwen we aan krachtigere merken, met betekenisvolle campagnes en content, om zo een loyale fanbase te bouwen.
Maak kennis met Bas
Bravo Studio wordt aangevoerd Bas, een creatieve denker met een lang en breed track record, opgebouwd door jarenlange ervaring bij meerdere gerenommeerde marketing bureaus. Bas bedenkt marketingconcepten voor de meest uiteenlopende typen merken. In het verleden werkte hij voor onder andere Amphia, Tilburg University, Red Band, De’Longhi en Fingerspitz.
Voorbeelden zien? Vraag Bas’ track record aan!