CASE
TIK VOOR MEER ■
Digital-first campagne, concept en verslaglegging voor kennisevent met 170+ ondernemers
INTRO
TIK VOOR EEN IMPRESSIE ■
LEAD THE TALK
INTRO
KLANT
Witlox VCS
TEAM
Pageking (webdesign & development) Dax Media (video) Lars de Nijs & Rosa Meininger (foto) André den Boer (copy)
JAAR
2023 & 2024
VRAAG
Het klantevent werd het paradepaardje van het gloednieuwe Witlox VCS CAMPUS-merk, als sub-propositie rondom kennisdeling, ontwikkeling en groei. Dit concept hebben we doorgevoerd in alle campagneonderdelen, content en aankleding.
Voor het klantevent creeerden we een digital-first campagne met gepersonaliseerde e-mails, en een gepersonaliseerde landingspagina als hart van de campagne.
Laagdrempelige on-site activatie zorgde voor een interactieve beleving, en waardevolle inzichten over de behoeften en het gedrag van de doelgroep. In 2024 via iPads, in 2023 via een maatwerk zuil met stellingen.
Met een ticketing-systeem kregen we real-time data over check-ins, om de timing op aan te passen en bezoekersgedrag inzichtelijk te krijgen
Het thema van de avond en het CAMPUS-merk is doorgevoerd in elementen als een countdown, introductievideo en licht & geluid.
De campagne liep door tot na het event, waar terugkoppeling vanuit de bezoekers is gevraagd en is gestuurd op een follow-up activatie. Deze fase van de campagne is cruciaal voor het succes en de evaluatie van het event.
Bekijk hier de aftermovie van het klantevent van 2024.
INTRO
BAS BOOMAARS
bas@bravostudio.nl