CASE
TIK VOOR MEER ■
Digital-first campagne, concept en verslaglegging voor kennisevent met 170+ ondernemers
INTRO
TIK VOOR EEN IMPRESSIE ■
LEAD THE TALK
INTRO
KLANT
Witlox VCS
TEAM
Pageking (webdesign & development) Dax Media (video) Lars de Nijs & Rosa Meininger (foto) André den Boer (copy)
JAAR
2023
VRAAG
Het klantevent werd het paradepaardje van het gloednieuwe Witlox VCS CAMPUS-merk, als sub-propositie rondom kennisdeling, ontwikkeling en groei. Dit concept hebben we doorgevoerd in alle campagneonderdelen, content en aankleding.
We tekenden en creërden een digital-first campagneflow met gepersonaliseerde e-mails en landingspagina's om klanten te overtuigen, informeren en te verbinden.
Met een ticketing-systeem kregen we real-time data over check-ins, om de timing op aan te passen en bezoekersgedrag inzichtelijk te krijgen
Laagdrempelige on-site activatie zorgde voor een interactieve beleving, en waardevolle inzichten over de behoeften en het gedrag van de doelgroep
Het thema van de avond en het CAMPUS-merk is doorgevoerd in elementen als een countdown, introductievideo en licht & geluid.
De campagne liep door tot na het event, waar terugkoppeling vanuit de bezoekers is gevraagd en is gestuurd op een follow-up activatie.
INTRO
BAS BOOMAARS
bas@bravostudio.nl