WITLOX VCS CAMPUS

CASE

TIK VOOR MEER  ■

Digital-first campagne, concept en verslaglegging voor kennisevent met 170+ ondernemers

Het klantevent is ieder jaar een hoogtepunt voor het Bredase accountancy-bureau Witlox VCS. Op de derde dinsdag van november worden onderden klanten ontvangen voor een inspirerende, verbindende en gezellige avond.

INTRO

TIK VOOR EEN IMPRESSIE  

LEAD THE TALK

INTRO

KLANT

Witlox VCS

TEAM

Pageking (webdesign & development) Dax Media (video) Lars  de Nijs & Rosa Meininger (foto) André den Boer (copy)

JAAR

2023 & 2024

VRAAG

Help ons met een nieuw concept, een gestroomlijnde campagne en verslaglegging voor ons jaarlijkse klantevent

Het klantevent werd het paradepaardje van het gloednieuwe Witlox VCS CAMPUS-merk, als sub-propositie rondom kennisdeling, ontwikkeling en groei. Dit concept hebben we doorgevoerd in alle campagneonderdelen, content en aankleding.

Voor het klantevent creeerden we een digital-first campagne met gepersonaliseerde e-mails, en een gepersonaliseerde landingspagina als hart van de campagne.

Laagdrempelige on-site activatie zorgde voor een interactieve beleving, en waardevolle inzichten over de behoeften en het gedrag van de doelgroep. In 2024 via iPads, in 2023 via een maatwerk zuil met stellingen.

Met een ticketing-systeem kregen we real-time data over check-ins, om de timing op aan te passen en bezoekersgedrag inzichtelijk te krijgen

Het thema van de avond en het CAMPUS-merk is doorgevoerd in elementen als een countdown, introductievideo en licht & geluid.

De campagne liep door tot na het event, waar terugkoppeling vanuit de bezoekers is gevraagd en is gestuurd op een follow-up activatie. Deze fase van de campagne is cruciaal voor het succes en de evaluatie van het event.

Bekijk hier de aftermovie van het klantevent van 2024.

Meer weten over deze case?

INTRO

Kom in contact!

BAS BOOMAARS

bas@bravostudio.nl