CASE
TIK VOOR MEER
Social campagne, verslaglegging & slim content recyclen met AI
INTRO
LEAD THE TALK
INTRO
KLANT
Elision
TEAM
Bravo Studio (campagne, verslaglegging)
JAAR
2024
VRAAG
Niet alleen voor dit event, maar ook voor toekomstige events georganiseerd door Elision. We hebben het accent in de boodschap nadrukkelijk gelegd op het wegnemen van bezwaren van de doelgroep. Dat deden we door vragen te beantwoorden als: Wie komt er? Voor wie is het? Waarom moet ik me aanmelden? Wat kan ik verwachten? Enzovoorts. Tevens was er nog geen campagneconcept voor events, dus werd in dit project direct de basis gelegd voor de toekomst.
AANPAK
Daarom hebben we ook ingezet op een 'after-care'-campagne op social media. We deelden doelbewust mooie beelden van het event, gaven sneak peeks van de inhoud met de boodschap 'dit heb je gemist', en verwezen ook in andere inspirerende content steeds weer terug naar het event.
AANPAK
Het programma, de inhoud van de presentaties en discussies werden geregistreerd en met behulp van AI binnen no-time doorvertaald naar maar liefst 6 nieuwe media. Dit voedt de planning zonder dat het tijd kost, terwijl de relevantie en toegevoegde waarde van de content geborgd blijft. We gebruiken de inhoud van het event als basis voor: - Terugblik + factsheet van het event voor aanwezigen - 'Learnings from'-swipefile op LinkedIn - Inhoudelijk blog voor op de website - Twee inhoudelijke swipefiles voor LinkedIn
AANPAK
LEAD THE TALK
Managing partner, Elision
OLIVIER TAHEY
INTRO
BAS BOOMAARS
bas@bravostudio.nl